Size de oluyor mu bazen? Bana şimdi oluyor. Çok üzüldüğümde kelleştiğimi hissediyorum. Eski bir halıyı balkondan silkelerden tel tel dökülür ya ipleri, silkelendiğimde, çözümsüz kaldığımda rüzgar alıp götürüyor onları. Önemi yok, biz uzaklara bakıp hüzünlenebiliriz. Hüzün yanımızdayken uzak hüzünlere meylettiğim de olmuştur. Şimdi değil ama olmuştur.