Herkes mahçuptur, kalbine karşı.
Yaralı bir nîdayız yaşadığımız şu cihânda...
İbrahim gönlümü put sanıp kıran kim.
Tanrının ölü olmadığını, sadece sarhoş olduğunu düşünmeyi tercih ederim.
Çok güzel harika bir kitaptı, başta hikayeleri çok anlayarak okumadım, çünkü hikayelerin devamı yoktu bu yüzden baştan savma bir şekilde okudum, yüzüncü sayfadan itibaren kitabın içine girerek hissederek okudum, her hikaye ayrı bir boyut açtı zihnimde. Kitabı okurken neden devamı yok diye düşünüp o karekterlerin sonraki hayatlarını merak ettiğim için çok önemsemeden okudum sonra hayatımıza giren kaç kişinin hayatını ve yaşam mücadelesini tam olarak bilebiliyoruz ki deyip kitabı bitirip rafa kaldırdım. Hepimiz birilerinin hayatında bir yere kadar varız, bir yere kadar yaşayıp geçiyoruz hayatlarından...
On İki Gezici ÖyküGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 20201,051 okunma