Üstadın 97. Sayfada soylu kütüphane içinde kendi kitabını dalavereci bir kitap olarak adlandirmasi okuyucu ters köşeye yatırmış. Aslında kitap okurken yazarın 6 başlıkta ahiret özellikle cehennem kütüphanesi başlığından hareketle göçü anlatacak, ahirete olan göçü anlatacak sanıyordum. öyle de oldu. Yazar her başlıkta beni ters köşeye yatırdı, devamı devamı diye içimde bir kurdun beni kemirdiğini hissetmeye başladım zamanla. En sonda yazarın kendi kitapı dalavereci olarak adlandirip diğer kitaplarla kıyaslanamayacak kadar düşük ya da kötü olduğunu yazması, mütevazılığın bı tik üstü herhalde.