Yaratıcı bize kaldıramayacağımız acılar vermiyor. Yaşadıklarımızı kaldıramayacağımızı hissediyorsak, bunun nedeni yaşadıklarımızı kabul edemememiz, isyanımız.
"Yapmam gereken şey, kalbimi tüm duygulara açmak, kendimi bırakmak, tüm duyguları tatmak, tüm duyguları sevmek. Çünkü onlar bana ait olacak, benim kalbimde olacaklar, benim olacaklar. İşte o zaman insan olmanın ağırlığını hissedeceğim. Yani kendimi."