Koca yaşamımda, olsa olsa iki elin parmakları kadar güzel şey gelmişti başıma üstelik onlar da hafızamı hiç işgal etmemişlerdi. Benim düşlerim hep griydi.
Sen yalnızsın unuttun mu? Yalnız başına yaşarken, sevinçlerini ya da üzüntülerini kimseye belli etmezsin. Niye paylaşmak istedin ki bu güzellikleri onunla?