“Sanki, birini sevdiğinde sebebin oluyorlar. Belki de bende tam tersi olmuştu, belki de sırf bir sebebe ihtiyacım var diye kendimi ona âşık olurken bulmuştum.”
“İnsanlar, aşkın sürekli var olacağını sanırlar, tıpkı bedenlerinin sürekli var olacağını sandıkları gibi. Aşkla ilgili en güzel şeyin, şimdiki zamandaki varlığı olduğunu fark etmezler. Bir kere buna sahip olduysanız, hayatınıza fazladan değer katar. Fakat varlığını sürekli hissedemiyorsanız, elinizde sizi destekleyecek sadece temeli kalır.”