Bilimin Ucun da instagram sayfasını takip ediyordum. Orda duyurmuştu Dr. Ömer Kamacı...Tabiki alıp okumak icap etti. Çok beğendim. Bilim konusu biraz sıkıcı gelebilir fakat konuları kısa ve öz aralara mizah ekleyip kitabı okunur hale getirmiş. En azından ufak bilgiler edinip gezegenimizin oluşumu doğa olayları vs bilgi sahibi olmak isteyebilirsiniz.Kitapliginiz da bulunsun...
Kitabı beğendim ama öyle ağlayarak okumadım. Konusu aşk olsa da bana ergen kitabı olarak geldi. Yine de araya eklenip okunabilir. Yalın ve sade olduğu için hemen okunup kitapliga eklenir.