benim de çok uzak olmayan bir zaman olarak eskiden aklıma sürekli İsmet Özel şiirlerinden parçalar, mısralar gelirdi, çoğun da hâle mutabıktı sanırım, çoktandır olmuyor neden bilmem. Zamanla dimâğ mı köreliyor, hafıza mı paslanıyor, yoksa o mısralar içerde veya dışarda bir aks-i seda bulamaz mı oluyor ? özlüyorum o zamanları, anları.