Şöyle bir baktım bunla ilgili güzel bir yazı var mı okuyalım diye maalesef kimsenin umrunda değilmiş.
Halbuki bugün dünyadaki bütün anadillerin "ORTAK GÜNÜ".Hani şu meşhur dünya dilleri vardır ya(İngilizce, Fransızca,Almanca,Rusça,İspanyolca,Flemenkçe gibi).Öğrenmek için kurslara milyar dolar harcadığımız.Sadece para vererek bu değerler yaşamaz.Gönül ortaya koymalısınız.Yoksa kültür faşizmden öteye Kendiniz için istediğiniz bir şeyi dünya için Dünyada 7 bin dil var bunun ortalama yarısı yok olmakla karşı karşıya.
Türkiye de 36 dil var bunun 18 'i yok olmakla karşı karşıya.