Medddddd

Medddddd
@Meddddddd
Küçük bi Melenkoli
Dostum, kendimi dinlemeye ihtiyacım var, beni yalnız bırakın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Artık çocuk olmadığımı biliyordum ama yetişkin de değildim. Çocukluğun neşeli umursamazlığı ve yetişkinliğin acısı ile hayal kırıklığı arasında kalmıştım."
Bana öyle geliyor ki, hakikaten yapabileceğimiz tek bir iş vardır, o da ölmek!
Şaşılacak bir şey yok, hayat böyle; İnsanlar mutlulukla başa çıkamıyor bir türlü!