Ustam …derdi ki: "Evladım, siz ahir zaman gençlerisiniz, hiçbir şey yapmayıp şu beş vakit namazı dahi kılsanız cennetin kapısı sonuna kadar açılır size." O vakitler anlamazdım neyi kast ettiğini. Yıllar geçtikçe anladım ahir zaman gencinin ne demek olduğunu. Nerelerde düştüğünü ve düştüğü yerlerden kalkamadığını. Lisede ön sırada oturan Nazlı'nın sarı saçlarına düşüp de Musa Eroğlu'nun Mihriban'ında çare aradığım vakitlerde anladım ahir zamanı, mahalledeki çocukların belden aşağı esprileri hem güldürüp hem de tiksindirdiğinde. Hani bir his vardır ya sırf kabul görmek için bir ortamda sizi rahatsız eden şeyler karşısında sessiz kalırsınız. Çünkü ne elinizle ne dilinizle düzeltecek gücü bulamazsınız kendinizde. Payınıza susmak düşer. O his yakama yapıştığında anladım. Bu hissi ustama anlattığımda "buğzetmek" demişti. "Bunun adı dinimizde buğzetmektir. Şükür ki kalbine ağır gelen şeyler var." diye de eklemişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖