Gerçekten mutlu olurlar.Millet birbirine sarılmayı unuttu,birbirinin gözünün içine muhabbetle bakmayı,birbirlerine sevgi duymayı, saygı duymayı.İnsanlar insan olmayı unuttu.
Yüreğim sevda pınara suyu sebildir a canım
Her geçen bir yudum aldı sen hepsini iç sultanım...
Yağmur üstüme üstüme varsın yağsın küçük hanım
Ben yağmurlardan yaştan değil aşkından sırılsıklamım.