Mediha kaya

Mediha kaya
@Medihamm
Evli ve 3 çocuk annesiyim İçimden dışıma büyüyen bir hasretle.
İhanetin en kötü yanı, sadık insanlara duyduğumuz güveni de yok etmesidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
TR
....memlekette ne hukuk var,ne adalet.Gücü yeten yetene.
Şuan TR
Ülkeyi hiç bu kadar mutsuz görmemiştim.Mutsuz ve gergin.Kibrit çaksanız alev alacak gibi herkes.Hayat şartları çok ağırlaştı.Yoksulluk çok arttı.Zenginler daha da zenginleşti ve sayıları azaldı;fakirler daha da fakirleşti ve sayıları hiç olmadığı kadar arttı.