Kadın konuştu "SUS" dediniz.
Kadın ağladı "ZIRLAMA" dediniz.
Kadın oy kullandı "BOŞ İŞ" dediniz.
Kadın regl oldu "AYIP" dediniz.
Kadın sıcaklayıp şort giydi "ARANIYOR" dediniz.
Kadın dayak yedi "HAKETTİ" dediniz.
Kadın hakkını savundu "KADIN KISMI" diye başladınız cümlelerinize.
Bu yollardan sıkılmış erkek gibi olan kızlara "Erkek fatma,kezban" dediniz.
Siz hep konuştunuz fakat kafanızı şişiren hep kadın oldu.
Siz aslında kadının iffettinden korktunuz kendi nefsinizi yetiştiremediğiniz için.
Göz kapaklarınıza tesettür takamadığınız için kadını suçladınız hep!
Çok yazık!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimseye çiçek bahçesi vaad edemem artık. İsteyen olursa beraber ekeriz. Eskidendi o her şeyi sırtladığım günler. Artık çaba görmediğim her yerden uzaklaşıyorum."
Dünyanın ucunda bir gül açılmış
Efil efil esen yele merhaba
Karanlığın sonu bir ulu şafak
Sarp kayadan geçen yola merhaba
Gün be gün yüreğim ulu yalımda
Engel tuzak kurmuş bekler yolumda
Zulümlerde işkencede ölümde
Bükülmeyen güce kola merhaba
Acıda kahırda çekmiş geliyor
Güneşten boşanmış kopmuş geliyor
Bir ışık selidir sökmüş geliyor
Nazım usta coşkun sele merhaba
Alınacak Anadolu'nun öcü
Yerde kalmıyacak çekilen acı
Açıldı geliyor şafağın ucu
Şu doğdu doğacak güne merhaba
Selam olsun dört bir yana merhaba
Akan kana düşen cana merhaba
Hesap sorulacak güne merhaba
Türküler söyleyen dile merhaba