DESTİNA

Kadın konuştu "SUS" dediniz. Kadın ağladı "ZIRLAMA" dediniz. Kadın oy kullandı "BOŞ İŞ" dediniz. Kadın regl oldu "AYIP" dediniz. Kadın sıcaklayıp şort giydi "ARANIYOR" dediniz. Kadın dayak yedi "HAKETTİ" dediniz. Kadın hakkını savundu "KADIN KISMI" diye başladınız cümlelerinize. Bu yollardan sıkılmış erkek gibi olan kızlara "Erkek fatma,kezban" dediniz. Siz hep konuştunuz fakat kafanızı şişiren hep kadın oldu. Siz aslında kadının iffettinden korktunuz kendi nefsinizi yetiştiremediğiniz için. Göz kapaklarınıza tesettür takamadığınız için kadını suçladınız hep! Çok yazık!
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tahir olmak ta ayıp değil Zühre olmakta Hatta sevda yüzünden ölmek te ayıp değil Bütün iş Tahir ile Zühre olabilmekte yani yürekte.... Nazım 'dan
Edebiyat
"Kimseye çiçek bahçesi vaad edemem artık. İsteyen olursa beraber ekeriz. Eskidendi o her şeyi sırtladığım günler. Artık çaba görmediğim her yerden uzaklaşıyorum."
Edebiyat
Dünyanın ucunda bir gül açılmış Efil efil esen yele merhaba Karanlığın sonu bir ulu şafak Sarp kayadan geçen yola merhaba Gün be gün yüreğim ulu yalımda Engel tuzak kurmuş bekler yolumda Zulümlerde işkencede ölümde Bükülmeyen güce kola merhaba Acıda kahırda çekmiş geliyor Güneşten boşanmış kopmuş geliyor Bir ışık selidir sökmüş geliyor Nazım usta coşkun sele merhaba Alınacak Anadolu'nun öcü Yerde kalmıyacak çekilen acı Açıldı geliyor şafağın ucu Şu doğdu doğacak güne merhaba Selam olsun dört bir yana merhaba Akan kana düşen cana merhaba Hesap sorulacak güne merhaba Türküler söyleyen dile merhaba
Edebiyat
Sizlerde Ahmet Kaya dinlerken kendinizi başka bir alemde hissediyor musunuz??
1000Kitap