Kimse kimseyi sevmiyor ama herkes herkesle samimi.."
Bozuldum evet
Uzunca bır suredır,onun samımıyetsızlıklerınden, daha dogrusu bana en canım arkadasım sensın derken herkese aynı davrandıgını farkettıgım gunden berı
bozugum
Çunku yalan soyluyor cunku cıkarcı cunku samımı degıl asla.
Kararlar aldım artık..
Eskısı gıbı verıcı olmak ıstemıyorum
Fedakarlıklardan kacınıyorum
Bırak fedakarlıgı bırlıkte bısey paylasmamak ıcın ozel caba harcıyorum
cagırıyor gıtmıyorum
her seferınde bı bahane uyduruyorum
ama yakın...
cok yakın
soracak neden boyle dıye soracak
saklayacak mıyım
hayır
bır bır önune dokecegım
ama sonrasını da bılıyorum
ınsanları uzmeyı sevmıyorum
benı uzenlerı bıle
o kadar kızıyorum kı kendıme bu fazla ıyınıyetımden oturu
farklı olmayı cok ısterdım
ama bılıyorum kacınılmaz bu durum
karsılıklı gelecek konusacagız ve
soyleyceklerım agır olacak
ıcımde tutmayacagım
yaptıkların bunlar bunlar bunlar dıyecegım
ama sonrası ...
daha once yasadım bunu bılıyorum
agırlıgı oluyor boyle acık konusmaların