Melisa

Melisa
@Meelisss
“Bir şeyi fazlasıyla ciddiye almak, önemli bir kişilik zafiyetidir”
hemşire
Ankara üniversitesi
ankara
6 Temmuz 2002
62 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
“Benim burada ne işim var?” diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeçi kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları. Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Reklam

Melisa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
15 günde okudu
·
2025 9. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,5bin okunma
Ölümle burun burunayken yaşamak daha cazip geliyordu…
Sayfa 130·Kitabı okudu
“İnsan,” diye yazmıştı Thoreau Walden’da, “ hayallerine doğru güvenle yürüdüğü ve hayalindeki hayatı yaşamak için çaba gösterdiği takdirde gündelik hayatın akışı içinde aklına dahi gelmeyecek bir başarıya ulaşacaktır.” Aynı zamanda bu başarının, yalnız kalmanın bir ürünü olduğunu gözlemlemişti. “Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım.”
Sayfa 124·Kitabı okudu
Reklam