cestlavie

Ben ki her akşam yatağımda onu düşünüyorum.. Onu sevdiğim müddetçe, yatağımı da seveceğim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sakla beni en kuytu derinlerinde...
Ne olurdu saçların yüzüme dökülseydi, yokluğuna inat!
Huzurun diğer adıydı gözlerin..
Umut ise hep yüreğimizde...