cestlavie

Ne olurdu saçların yüzüme dökülseydi, yokluğuna inat!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Huzurun diğer adıydı gözlerin..
Umut ise hep yüreğimizde...
"Öyle bir seversin ki; daha eli eline değmeden, nazar değer.."
Tam unuttum derken, Bir şarkı çalar, Biri onun gibi güler, Birisi parfümünü sıkıp onun gibi kokar. Tüm unuttuğun boşa gider..