cestlavie

İmkansız şey şiir yazmak, Aşıksan eğer; Ve yazmamak, Aylardan nisansa.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Garibim.. Ne bir güzel var avutacak gönlümü bu şehirde, Ne de bir tanıdık çehre.. Bir tren sesi duymaya göreyim iki göz iki çeşme.
Aşk, tozlu kitapların sayfalarında unutulmuş.. bize ise okumak düşmüş...
Benimle ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye ömür yeter mi? dedi. İşte bu bana bir ömür yetti.
Her gece onu düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı o'na doğru..