Çok beğenerek okuduğum bir kitaptı. Paylaştığım alıntılar dışında daha birçok alıntı paylaşmak istiyorum ama kitabın hepsini paylaşamam :) çok güzel çok özel bir kitap Şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum. Ben RabiaSadiye Erol Aykaç
Allah'ı hakkı ile tanımıyorlar, tanısalar bilselerdi asla dünyaya ve içindekilere tamah etmezlerdi. Bu tıpkı dış görünüşüne önem veren insanların içlerinin harap olması gibidir.