"Beni unutmayacaklar! Ne beni ne de bizleri! Sarıkamış'a yürüyenleri, akıbetimiz ne olursa olsun unutmayacaklar! Sarıkamış'a girsek de girmesek de bizi unutmayacaklar! Mezarımız olsa da, olmasa da, bizleri asla unutmayacaklar!"
“Benden sonra öyle kimseler gelecek ki, keşke Peygamberi görseydik de ne malımız ne evladımız olsaydı diyecekler."
Kandilimiz mübarek olsun inşallah ❤️