Bunu hiç unutma evlat!
Batı hiçbir zaman uygar olmamıştır ve bugünkü refahı, devam edegelen sömürgeciliği; döktüğü kan, akıttığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kuruludur.."
Demişti Aliya İzzetbegoviç bu kitabı okuyunca daha iyi anlıyorsunuz,insanların neler çektiği müslümanların nasıl aşağılanmış olduğunu ve en önemlisi günümüzde olduğu gibi diğer sözüm ona "MÜSLÜMAN" ülkelerin nasıl üç maymunu oynadığını,insanın bazı noktalarda boğazı düğümleniyor devam edemiyor Allah bir daha böyle soykırımlar katliamlar yaşatmasın Müslüman ülkelere..