Kendimizi tanımak...Ruhumuzun mahzenlerinde bizden habersiz yaşayan bir alay misafir var.Berhanenin bazen bir,bazen birkaç odası aydınlık.Işık binanın üst katlarında.Kendini tanımak.Kendini,yani eriyeni,dağılanı,dumanlaşanı.Sen acıların,utançlarinla aynısın.Rüyaların,hayallerin,dileklerinle bir başkası.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Söz suskunluğun yükünü alır, o yüzden insan kendi sesini duyduğu, kendi şarkısını bulduğu anda suskun umarsızlığın zırhını gelmeli ve kendi şarkısını şakımalı."