Herkesin bir şeylere yorum yaptığı, herkesin çok bildiği ama kimsenin birbirini dinlemediği, durmadan koştuğumuz ama asla yetişemediğimiz; durduğumuz vakit susturulduğumuz bir çağ içerisindeyiz. Her şey alenen ortada ama biz artık görmekten aciziz. Tıpkı ışıktan kör olmak gibi. Geç kaldık! Kendimize geç kaldık! İçimize bakamadan habilin attığı taştan yaralandık. Sözümüzün ehemmiyeti ikindi vakti gibi kerahate girdi. Çarçabuk döndük yeminimizden. Aldattık! Kendimizi aldattık!
Yeniden başlamak lazım her şeye. Umalım ki Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır.