"Şair, şiirinde: “Neden eve dönmekten ibarettir hayat?” diye soruyor. Bir Aborjin atasözünde cevabına rastladım: “Biz bu zamana ve yere misafiriz. Geçip gidiyoruz. Amacımız; gözlemek, öğrenmek, büyümek, sevmek ve sonra eve geri dönmek.” Biz bu zamanın içinde evini arayan yolcuyuz."