ipek ongun'un serranın hayatının suyunu çıkardığı lastik gibi uzatıp uzatıp durduğu serinin kitabı. yani her kitabın sonunda serra'ya "artık bu son günlüğüm" dedirte dedirte bu kitabı da çıkarmıştı. serinin devamı da var mıydı hatırlamıyorum.
Kitapta gercekten cok buyuk bir emek var. Ozellikle hem Serra'nin hem de kizinin dilinden yazilmis olmasindan dolayi ikisinin de olaylara karsi bakis acisini gorebiliyorsunuz.