Mehmet

Mehmet
@Mehmetsbooks__
Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım. Gece Yarısı Kütüphanesi~Matt Haig
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer yaşamak kelimesinin mânası her şeyden mahrum olmak ve ıstırap çekmekse, her an küçülmek ve bunu nefsinde her lahza duymaksa, bir türlü aşamayacağı çemberin içinden durmadan çırpınmaksa, şüphesiz ben de benimkiler de en derin şekilde yaşıyorduk. Yok, bu kelimenin içinde biraz ruh ve imkan genişliği, bir takım hakları duymak, o içten sevinmeler, dışa karşı bir parçacık güven, etrafımızla musavi şartlar içinde rahat bir karşılaşma filan varsa, o zaman iş çok değişir.

Mehmet

, bir kitabı yarım bıraktı
Yaşar Kemal
9.2/10 · 21,6bin okunma