Bir oturuşta kitabı okudum diyebilirim.Okurken çok eğlendim ve düşündüm.Bir çok kişisel gelişim kitabını okumuşluğum oldu.Ahmet beyin anlatmaya çalıştığını biraz da olsa anlıyor ve hak veriyorum.Benim için faydalı bir kitap oldu.Okumanızı tavsiye ederim.
Arı meraklıları okuyabilirim.Akıcı bir kitap arılar hakkında genel bilgi ve bakımları hakkında genel bilgi verilmiş.Bazı konular ülkemiz de farklı olsa da güzel bilgilendirici bir kitap