Kışın babamız,anamız,4kardeş bir odada uyurduk.Odamızın altı ahır.Hayvanların sıcağı bizi de ısıtırdı.Yazları dam başlarında,yıldızların altında yatardık.Daha küçükken,aklımız erse de ermese de her şeyi görürdük.Yalan yalnış yapmak isterdik gördüklerimizi.İyice çekerdim Ümüşü öperdim.Birbirimizin kolunda uyuyakalırdık.
Cimri devletlerin posta pulları, yonca yaprağı gibi küçük küçüktür ya. İlk fotoğrafım öyle küçük. Horozlu aynalar gibi açtığım gözler o küçük dörtgene acaba nasıl sığdı?