Karar çıkardılar, doğum günsüz Türklerin hepsi 1 Ocak doğumlu kabul edildi.
Hayır;karlı buzlu ocak ayında değil, 1929 yılının haziran sıcaklarında, arpalar yolunurken, Akçaköyün yüksek gökleri altında açtım gözlerimi dünyaya.Doğuran yalan mı söyleyecek? Anam söyledi: Haziran ortası, 15.6.1929!
"El elinden bir şey almayın! Kimseden bir şey istemeyin! Sümdük(sümsük yani arsız) derler!
Eğer elden bir şey aldığınızı duyarsam,etinizi keser,pişiklere veririm..."
Çok sıkıydı anamızın yetiştirme yöntemi.Suçumuzu buldumu döndüre döndüre döverdi.
Anlattım ya,toprak damlı evimizin içinde bir dolu kardeşiz.Anamın sertliği ileride iyi birer insan olmamız için.Çıkışmak istedi mi kaşlarını çatar.Bu da bize yeter.