Mehtap DH

Mehtap DH
@MehtapDH
Tekamül yolunda kendime yolculuk..
Puan vermedi·232 syf.··
2023 59. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 18 Kasım 2023 00:00
Nermin Yıldırım’ın okuduğum ikinci kitabı. Şu bir gerçek ki yazarın kelimeleri kullanımı, anlatımı, benzetmeleri çok iyi. Ama bu öykü kitabında anlattıkları tam madur edebiyatı. Üstüne basa basa eşcinsel vurgusu yapması çok zorlama. Kitabı eşcinselleri ithaf etmiş gibi. Kalemi güzel ama içeriği
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma