Kendi toplumundan dışarı çıkmamış, başka bir milleti tanımamış, farklı bir çevre, din, kültür, ırk, ahlak, edebiyat, sanat, felsefe ve tarihi görmemiş, okumamış ve anlamamış, kendi çevresinde ve sahip olduğu değerlere yabancıdır.
Nietzsche gibi büyük bir adam şöyle diyor : "kadın bir varlıktan, erkekse başka bir varlıktan yaratılmıştır. Daha sonra bunlar birbirine benzemişlerdir. Tarih boyunca birbirlerine karışmışlardır. " yani bu ikisi köken olarak iki ayrı kökten gelmiş kabul edilmişlerdir. Yaklaşık olarak bunların tek bir kökenden geldiğine inanan bütün bilim adamları ve fîlozoflar bile her zaman kadının tabiatını aşağılama, erkeğin tabiatını ise yüceltme temayülündedirler. Kur'an'da ise Allah ; "havva'yı erkeğin tabiatından yarattık."buyuruyor