Çoğu türden okurum ve okumaya kesinlikle meraklıyım. Ufak bir heyecan ile buralara kadar geldim ve asla pişman olmadım. Mangadan tutun, felsefeye kadar kitaplara değindiğimi söylemek isterim.
İnsta @menhettonizm
Devamini kesinlikle bekliyorum. Kitabı okuduktan sonra az mı taklit yaptim diye bir cümle kurabiliyorum. Gerçekten bu seri de dünyadan soyutlanip saatlerce okudum. Tek umudum bir dahaki kitabının gelmesi.
Birinci kitabı gibi soluksuz ve neşe dolu. Her şeyin devam etmesine o kadar mutlu oldum. Ayrıca okuduktan sonra " neden bir denizci olmim?" Diyorsunuz gerçekten.