Çoğu türden okurum ve okumaya kesinlikle meraklıyım. Ufak bir heyecan ile buralara kadar geldim ve asla pişman olmadım. Mangadan tutun, felsefeye kadar kitaplara değindiğimi söylemek isterim.
İnsta @menhettonizm
Mükemmel bir eser sadece okuyun. Aşkın ve davetkarlığın sembolü olarak, William'ın yarattığı bir sanat eseri olduğunu düşünüyorum. Gerçekten hiç aşkın tadına bakmamış iseniz bile derinden bir tutku ile donanabileceğinizi umuyorum. Ben etkilendim iyi okumalar ! :s
Romeo ve JulietWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202475,9bin okunma
Psikoloji ile beraber karma bir seri olmuş tabii sevenine göre değişir ufak bir bilgi birikimi dışında sürükleyici bir kitaptı ve gerçekten tahmin etmediğim şeyler yaşandı. Gizlilik ve şüphe arayanlar için hoş bir kitap.
Ortalama olduğunu söyleyebilirim. Sadece fazla sistematik ve bazı olaylar ile yumuşatılmıs. Sonunda kesinlikle etkiliyor fakat sanırım çoğu puanımı sonuna vermek istiyorum.