Çoğu türden okurum ve okumaya kesinlikle meraklıyım. Ufak bir heyecan ile buralara kadar geldim ve asla pişman olmadım. Mangadan tutun, felsefeye kadar kitaplara değindiğimi söylemek isterim.
İnsta @menhettonizm
Dili orta ağırlıkta ve her araştırmacının veya zevk peşinde koşanın okumasını ve bilgilenmesini kesinlikle öneriyorum.
Benim anlatım yönünden hoşuma gitmişti. Fakat tanrı ibaresi çok sonra kullanılmış ve sonuna kadar dinsel olarak kafanızı örtecek bir şey bulamıyorsunuz.