Çoğu türden okurum ve okumaya kesinlikle meraklıyım. Ufak bir heyecan ile buralara kadar geldim ve asla pişman olmadım. Mangadan tutun, felsefeye kadar kitaplara değindiğimi söylemek isterim.
İnsta @menhettonizm
Gayet hoşuma giderek aldım ve hikayesinden etkilendiğimi dile getiriyorum.
Kişisel olarak beğendim ve okunabilir sonuçta herkesin de bildiği gibi "Bradbury'nin anlatımı farklı"