e deliler değil, akıllılar gelir, dediğimde insanlar gü ler bana ama bu sözün altında yatan gerçeği onlara mutlaka, ay rıntılı olarak anlatırım. Derim ki, iç dünyasında bir şeylerin yo lunda gitmediğini, bir yerlerde bir yanlış olduğunu fark etmek için kişinin akıllı ve duyarlı olması gerekir. Keşke herkesin far- olabilse!
kmdalığı bu kadar yüksek ve herkesbu kadar duyarlı