Yani bilemedim... ya kitaptaki öykülerin mantığını tam kavrayamadım ya da kitap o kadar olağanüstü ki o yüzden anlamadım okuduklarımdan.
Bir ya da iki tane öyküsü dışında verim alamadım.
Aslına bakarsak "Kimin eli kimin cebinde belli değil." kitabı. Lakin öğretilen tek bir şey var ki; gerçek acılar yerini bir gün gerçek aşklara, sevgilere ve saygılara bırakacak.