Melda Ekşi

Melda Ekşi
@Melda_Eksi
Okuyor
Lise 11.sınıf
1 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
"Keşke Sibyl Vane'i anlatmasaydım sana ." "Anlatmamak elinde değil ki, Dorian . Ömür boyu yaptığın her şeyi bana anlatacaksın sen ." "Evet, sanırım öyle olacak , Harry . Her şeyi sana anlatmamak elinde değil. Tuhaf bir etkin var üzerimde . Günün birinde ağır bir suç işlesem bile gelip sana itiraf ederdim. Sen beni anlardın ."
Sayfa 70·Kitabı okudu
zehra☆ isimli okura yanıt verildi
Melda Ekşi
"...Her şeyi sana anlatmaöak elimde değil . Tuhaf bir etkin var üzerimde... "