Kalbimin derinliklerini gayet iyi bildiğimi zannetmiştim.Ama zekâmız ne kadar keskin olursa olsun,kalbimizde yer alan tek tek duyguları anlayamaz;çoğu zaman uçucu halde var olan duygularımız,onları ayrıştırabilecek bir olgu tarafından katılaştırılmadıkları sürece kendilerini belli etmezler.Kendi kalbimin içini açıkça görebildiğimi zannederken yanılmışım.