Yola çıktım.
Ama çok geçmeden gördüm ki, yol yoktu. Yol silinmişti.
Ne yapabilirdim?
Geri dönemeyeceğime göre bir yol açıp orada ilerlemem gerekiyordu.
Ben de öyle yaptım.
Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum.
Hâlâ yoldayım.
Ama bu yol hangi yol ve beni nereye götürüyor bilmiyorum.
“İstediğimizi almak bizi mutlu etmezse,
Hiçbir şey kazanmamışız,her şeyi kaybetmişiz demektir bence.Yok ettiğimiz biz olalım daha iyi,
Birini yok edip de ömür boyu endişelenmektense.”