Ee evet öncelikle kitabı beğendim hatta çok beğendim.Begenme sebebim son 1 hafta içinde kumara karşı olan ilgim bir tık fazla artmış olabilir.Kitabin ismi de baya ilgimi çekti anlarsiniz ya.Kitabi önerirmiyim evet kesinlikle öneririm kumara karşı olan bakış açımı değiştirdi.Rus edebiyatına girecek olanlar için-başlangıç kitabı olarak-önermem.Klasik rus edebiyatı,kitabın ilk 5 sayfasını anlamak için 10 kez okudum.Seviyorum ulan bu rus edebiyatini
Melih kaçar iyi günler