"Evimize bu kitabın adını verelim" diyecek kadar güzel bir iletişim var. Günlük yaşamlarını paylaşıyorlar. Adam karısıyla buldukları bir ismi tabela yaptırıp evlerine asıyor. Bu, değer vermek değil de nedir? Bu, birlikte bir yuva kurmak, adını koymak...
"Zannediyordum ki benim hayatım dışındaki bütün hayatlar sıradan ve mükemmeldir.
Sonra bir soru buldun kendime. Beni içine düştüğüm dipsiz kuyudan kurtaran bir ipti bu soru:" Ne malum? "Ne malumdu böyle olacağı?