Öğrendim ki aşk fedakarlıkmış.Her şeyi feda etmek. Ve acıtmasına izin vermek. Yaralanabilir olmanın asla yanlış olmadığını gördümçünkü hassas kalmanın çok zor olduğu bir dünyada sert olmayı seçmek kolay yol sadece. Öğrendim ki her şey ikilikler içinde. Ölüm ve yaşam, keder ve neşe, tuz ve şeker. Sen ve ben evrenin dengesi bu.