Kitap gerçekten güzel fakat; siz bazı sıkıntılarınızdan kurtulmak istiyorsanız, kendi kendinize bunları aşamamışsanız Bu kitabı okuduktan sonra biraz rahatlamaniz mümkün. Tercihim bir uzman yardımıyla bu durumları aşmak.Yoksa içerisinde bulunan seans uygulamalarını tek başına yapmak zor olur diye düşünüyorum.