Melike

Melike
@Melikeee97
" Kendisi ile neden göz göze gelmemek ister insan ? Birisinden neden kaçırırız gözlerimizi ? "
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yaşamında bir şeylerin değişmesini istiyorsan,öncelikle şikayet etmekten vazgeçeceksin. Tümüyle.... Şikayet insanın başvurduğu en alçatıcı yöntemlerden biridir".
" Nasılsın ? diye sorduğunda biri, ' Ne olacak işte hep aynı ,' der ya insan, içi gecmiş bir hâlde..."
Yaşam gerçek olmayan ne varsa sende, her gün sana onu gösterir.
Kimse sorumluluk almak istemiyor. İnsan kendine gelmeli, bu yaşam niye yürümüyor diye sorgulamalı.