Melike

Melike
@Melikeee97
Gerçeğin istisnası olmaz dedim ve gerçek şu ki , insan ne yaşarsa yaşasın o anda olur biter. İnsanı mahveden, insanı bir tramva kurbanı haline getiren o yaşadığından çıkardığı hikayedir, sonuçtur. Kimliktir ve sonuca tutundukça, her gün o yaşananin etkisi artarak tekrar eder.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasıl aşka ihtiyaç duymaz bir kadın? Aşk olmadan nasıl yaşar insan?
"Çok mu zor beklediklerimi vermek? Bir parça değer verseniz yeterdi! Bir parça değer ya!"
Hiç korkmamış olsaydım keşke. Hiçbir korkuyu tatmamış olsaydı bilincim ve bedenim. Korunmaya ve savunmaya gerek duymasaydım. Korkuyu bilmeyen canımın istediği gibi davranıp, korkuyu bilmeyen canımın istediği gibi konuşsaydım. Gerçekten nefes alabilseydim her an. Gerçekten yaşayabilseydim. Ben olsaydım sadece, en doğal halimle. Gerçekte yaşayabilseydim keşke. Öyle uyansaydım her sabah; öyle tat alsaydım, öyle dokunsaydım, öyle koklasaydım tüm kokuları, öyle duysaydım sesleri... Öylece, kendime özgülüğümle, özgünlüğümle olsaydım bu dünyada, bu rüyada. Kendine özgü, özgün ve özgür. Var olsaydım. Olabilir miyim? Keşke...
Düşünmek var olabilmek ile olur ancak. Sen var mısın?