Melike

Melike
@Melikeee97
Bir cümle kaldı yalnız aklında: "Güzel bir gün ve ben yaşıyorum..”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bana gözlerini bıraksaydın hiç olmazsa giderken..."
Bir anlam aramamalı. Anlam kadar insanın hayatını zehir eden bir kavram yoktur.
Bakıyorum, herkes istediği yere gitmek için çeşitli yollardan yararlanıyor. Bir ben, istediğim yere gidemiyorum..
Fazla konuşmayınca her şey ne kadar çabuk bitiyor.