Melike

Melike
@Melikeee97
İnsanlar tetikte hatalarımızı bekliyorlardı. O'nlara güvenilmezdi..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kayboluyorum. Yaşamak, ölmek gibi değil."
Eskiden güneşin doğuşuyla korkularım dağılırdı. Şimdi her sabah yeni korkularla uyanıyorum.
Kimsenin yaşantısını beğenmedim: kendime uygun bir yaşantı da bulamadım..
“Benim için bütün oyunlar ,romanlar,hikayeler herkesin anladığından başka bir anlam taşıyor.Bütün hayat, bütün insanlık bu kitaplarda anlatıldı, bitirildi.Yeni bir şey yaşamak ,yeni bir kitap tanımak oluyor benim için. Kitaplarla ve onların yazarlarıyla birlikte yaşıyorum.Ön sözlerde yaşıyorum.Hiçbir yazar şaşırtmıyor beni: çünkü hayatlarını sonuna kadar biliyorum .Gerçek dediğimiz dünyada ise kimin ne yapacağı belli değil.Her gün şaşırtıyorlar beni…Yazarlarımla yaşamak daha kolay''