Birbirimize pek yakın ve pek uzaktık. Biraz uzansak el ele dokunabilecek bir yakınlıkta fakat ulaşılamaz iki farklı alemdeymişiz gibi bir özlem hayatı geçiriyorduk.
Bizi hayat uyutuyor, ölüm uyandırıyormuş… Varlıkla yokluk birbirini gerektiren şeylerdir. Varlık olmasa yokluk nasıl belli olabilir? Hayatla ölüm de bu karşılaştırmaya girer. Biz insanlar bir varmış, bir yokmuş oluyoruz.